კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
კავშირი
ნამრავლის
ოპერაციისა
და
შეკრების
ოპერაციას
შორის.
|
იცის
ნამრავლის
ოპერაციისა
და
შეკრების
ოპერაციას
შორის
კავშირის
დადგენა,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
ნამრავლის
ოპერაციისა
და
შეკრების
ოპერაციას
შორის
კავშირის
დადგენა,
მაგრამ
ყველა
სიტუაციაში
ვერ
იყენებს.
|
იცის
ნამრავლის
ოპერაციისა
და
შეკრების
ოპერაციას
შორის
კავშირის
დადგენა
და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
|
იცის
ნამრავლის
ოპერაციისა
და
შეკრების
ოპერაციას
შორის
კავშირის
დადგენა
და
ადეკვატურად
იყენებს
მას.
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია
|
ნამრავლის
თვისებების
გამოყენება.
|
ვერ
იყენებს
ნამრავლის
თვისეებებს.
|
იყენებს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
იყენებს
ასაბუთებს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იყენებს
მთლიანად
ორიგინალურია
|
გამრავლების
განზოგადება.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი-
ნებული.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)